لاستیک جدید گودیر برای ایرباس A321XLR عرضه می شود.




لاستیک جدید گودیر برای ایرباس A321XLR عرضه می شود.

ایرباس لاستیک گودیر را برای نصب در A321XLR جدید تایید کرده است. 

با توجه به نتیجه صدور گواهینامه بخش سیستم، گودیر فلایت رادیال یکی از لاستیک‌هایی خواهد بود که در سال 2024 وارد خدمات هواپیما می شود. گودیر می‌گوید Flight Radial یکی از «پیشرفته‌ترین» محصولات هوانوردی این کمپانی است. این لاستیک ازفناوری هایی که از پایداری ابعادی لاستیک برای طول عمر بیشتر و افزایش مقاومتی لاستیک پشتیبانی می کند، برخودار است. همچنین ساختار شعاعی این تایر نیز فرودهای بیشتری را ارائه می دهد.

اکتاویان ولکان، مدیر عامل OTR & Aviation EMEA لاستیک گودیر گفت: "ما از انتخاب ایرباس برای لاستیک A321XLR جدید بسیار خرسندیم. هدف اصلی ما هنگام طراحی این محصول یافتن تعادل بین استحکام مورد نیاز و سبک نگه داشتن تایر تا حد ممکن بود. ما با همکاری نزدیک با ایرباس به این مهم دست یافتیم و طراحی مهره‌ای بهینه و مواد با کیفیت هوافضا را برای رفع نیازهای تجاری آنها ارائه کردیم."

این شرکت اضافه کرد که تایر فوق ‌وزن گواهینامه بخش سیستم را از ایرباس، تولید کننده پرچمدار هواپیما دریافت کرده است و در بهینه سازی کارایی و کاهش وزن پیشرو است.

گودیر تایر فلایت رادیال A321XLR را با مزایا و ویژگی های زیر عرضه می کند:

فناوری هسته‌ای آلومینیومی با وزن سبک : 

مهره‌های سیم آلومینیومی به کاهش وزن هر تایر کمک می‌کنند و در عین حال شکل ظاهری، استحکام و دوام تایر را حفظ می‌کنند.

فناوری سیم تنیده شده و با نایلون پیچیده شده : 

برای افزایش قدرت و کاهش وزن ترکیب می شوند. همچنین رشد بدنه را برای افزایش مقاومت در برابر آسیب جسم خارجی کاهش می دهد و مقاومت سایشی عالی را برای عمر طولانی آج ارائه می دهد.

فناوری کمربند الماس باف : 

قرار دادن طناب تخصصی برای بهینه سازی آج. این فناوری به منظور کمک به بهینه سازی عملکرد لاستیک طراحی شده است.

کمپانی گودیر از سال 1898 تایر تولید می کند و قرار است 125 سالگی خود را  در سال 2023 جشن بگیرد.

در مارس 2023، ایرباس به خطوط هوایی هشدار داد که اولین تحویل ایرباس A321XLR ممکن است چند ماه به تعویق بیفتد. مدل XLR تغییر یافته A321neo است که برد بیشتر و ظرفیت صندلی بیشتری را ارائه می دهد.



منبع: https://www.prnewswire.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0